Thursday, November 25, 2010

My LiFe WiTh My CaR


It's hard to regained my strength back. afer my cat died, aku jatuh sakit...masih ada hutang dengan PREMIER clinic.PANEL UMS.Dr.Prem.nanti saya bayar yg lebihnyer yek...disebabkan terlalu sakit n dah xder duit dalam purse.aku xleh duduk dlm ward di klinik tuh.sejuk sgt.camner r nak rest. aku pun minta balik.dah xboleh pi mana2.sib baik naik kete.
on 16th Nov..banyak sangat kejadian berlaku.tau la esoknyer raya korban.byk yg terkorban.walaupun hari tersebut sepatutnya hari gembira coz I got this new car..baru kuar yek. no flat pun baru.kegembiraan terpaksa dipendamkan disebabkan kesedihan & kesakitan.every planning was cancel & we raya ditempat masing2.

back to the topic.

this is my new car...ops..my MAN car...hehehe..aku rasmikan dulu la...punya la nak buka sama2 plastik kereta baru ni kan,aku pi lanyak kete ni pi tanjung aru with my girlfrend bersama-sama plastiknyer.konon nak pi BBQ la kan?hehe



ni gambar nak balik dah nie

and we have fun...coz..diorang dah nak balik rumah masing2 cuti.
pada malamnya...heheh

kami menanggalkan plastik kereta bersama-sama...hehe..he just arrived from Sandakan...Our new hutang...eh..dia punya hutang...huahua

layankan je la...=)

No comments:

Post a Comment